Slavíme 100 let vysavačů

Cíl kampaně:
Zajištění marketingové kampaně na podporu prodeje vysavačů značky Electrolux.

Termín realizace: prosinec 2012

Popis kampaně:
Zákazníci, kteří ve vybraných prodejnách zakoupili vybrané zboží značky Electrolux, získali jako dárek ruční vysavač. Navíc, kdo zodpověděl doplňující otázku, mohl získat víkendový zájezd do Švédska.

Registrace probíhaly prostřednictvím on-line microsite a informační linky. Propagace byla zajištěna na prodejnách formou letáků a POS.  Dárky byly expedovány průběžně v návaznosti na jednotlivé registrace.

Rozsah služeb:

  1. Příprava pravidel marketingové kampaně
  2. Grafika a produkce tiskovin, POS
  3. Online microsite, správa a evidence registrací
  4. Pasivní infolinka (telefon, email, pošta)
  5. Zajištění a předání výher
  6. Rozesílka dárků
  7. Správa databáze

Další ukázky