Eventy - jedinečný nástroj interní i obchodní „politiky“

Občas si někdo postěžuje, že firemní vánoční večírek byly jen vyhozené peníze. S tím tedy nemůžeme souhlasit. Dobře naplánovaný a s nasazením zrealizovaný event má obrovský marketingový význam. A je nepodstatné, zda se jedná o akci vnitrofiremní nebo s obchodním záměrem.

Dobře provedený večírek pro zaměstnance přináší naprosto měřitelnou odezvu v produktivitě práce. Zaměstnanci jsou nadšení, kopou za tým, cítí se pro firmu důležití, nebojí se přicházet s nápady a vylepšeními jednotlivých procesů. Máte pocit, že to nepotřebujete, že si raději připlatíte za různé motivační programy? Pak nepotřebujete nás.

A obchodní význam klientského večírku snad není třeba ani připomínat. Dobře zrealizovaný večírek nemusí znamenat neefektivně vynaložené prostředky na zbytečné jídlo, podivné tanečníky latinskoamerických tanců nebo drahé hostesky s růžemi u východu.

Lék na přežité večírky je originalita. Zajímavý prostor, zajímavá náplň, vtažení účastníků do akce, spontánnost, smích, zábava. Mrkněte na pár fotek z námi pořádaných eventů, co vidíte?