PR servis

Charakteristika:
  1. Garance úspěšnosti, nadstandardní účinnost kampaní
  2. Rozsáhlé databáze novinářů budované na osobních vztazích
  3. Poradenství při výběru služeb vzhledem k jejich efektivitě pro konkrétního klienta
  4. Copywriting – lehké, svižné, motivující texty
  • Vnější komunikace produktů a služeb (tisk, internet, rádia, televize).
  • Krizová komunikace.
  • Marketingová komunikace (návrhy, strategie, direct marketing na klienty).
  • Mediální analýzy, srovnávací analýzy PR s konkurencí.
  • Interní komunikace (newslettery, interní časopisy, zákaznické magazíny, intranety, team buildingové akce).
  • Event Marketing (zajímavé akce pro zaměstnance, VIP klienty, novináře, odborné konference, módní přehlídky).
  • Promo akce v místech prodeje - roadshow.
  • Mediální tréninky a školení.
  • Sponzoring (zajištění vhodných sponzorských projektů, které zvyšují kredibilitu klienta).
  • Překladatelské služby